21 julio 2015

The perfect breakfast:





We are sure when you think of an ideal breakfast will come to mind many foods, especially pastries, how often deprive ourselves of it ... for a really good reason.

One of the main tips for a perfect breakfast it’s to be healthy, the bakery is not. And, breakfast wakes us body and mind, energy recharge us why we need a variety of foods and drinks in particular. Want to know what?

1- The first thing you need to do when you wake up is nothing but drink a glass of water to activate the body, remember that the body has been many hours without food and we need to filter the body slowly.
2- A perfect and healthy breakfast should include fiber, carbohydrates, proteins and fats. For example: cereals, nuts or apples. They would be a perfect way to start our day.
3- Lately dairy give enough problems to our bodies is why we can eliminate them from our diet, except for the natural yogurt. So we can drink eg orange juice provides many vitamins or rooibos tea.
4- Remember that you can add foods and salty is just to your liking, you can add egg, ham, turkey or even a hot sandwich would be fine to start.

Remember that is the most important meal of the day and that we must be careful and healthy to feel much better, what do you say, you're going to try to eat better?



Seguro que cuándo pensáis en un desayuno ideal os vienen muchos alimentos a la cabeza, bollería sobre todo, cuántas veces nos privamos de ella pues con razón.

Uno de los pasos principales para un desayuno ideal es que sea saludable, y la bollería industrial no lo es. Y es que, el desayuno nos despierta cuerpo y mente, nos recarga de energía por eso necesitamos una serie de alimentos y bebidas en concreto. ¿Quieres conocer cuáles?

1-   Lo primero nada más levantarnos es beber un vaso de agua para activar el organismo, recuerda que el cuerpo ha estado muchas horas sin comer y necesitamos filtrar poco a poco el cuerpo.
2-  Un desayuno perfecto y saludable debe incluir fibra, carbohidratos, proteínas y grasas. Por ejemplo: cereales, frutos secos o manzanas. Serían una forma perfecta de empezar nuestro día.
3-   Últimamente los lácteos dan bastantes problemas a nuestro organismo es por eso que podemos eliminarlos de nuestra dieta, a excepción del yogurt natural. Así podemos beber por ejemplo, un zumo de naranja que aporta muchas vitaminas o un té rooibos.
4-   Recuerda que puedes añadir alimentos salados y que es simplemente a tu gusto, puedes añadir huevo, jamón, pavo o incluso un sándwich caliente estaría muy bien para comenzar.

Recuerda que es la comida más importante del día y que debemos cuidarnos para sentirnos mucho mejor, ¿lo vas a intentar?





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